Welcome to European Tribune. It's gone a bit quiet around here these days, but it's still going.
Display:
Ah I gotcha. So the splotch is something Panorama (or Burba) might have added rather than something that was removed for Repubblica. Still, it indicates that Repubblica's source was someone outside Panorama. Someone who would want to cover up Doc 4's most obvious error. Martino perhaps? Or someone in Sismi?
by FMJ on Tue Mar 7th, 2006 at 05:41:43 PM EST
I don't think Martino did it. Probably someone close to SISMI or in SISMI. The usual riff-raff that gravitates around services.
by de Gondi (publiobestia aaaatttthotmaildaughtusual) on Wed Mar 8th, 2006 at 01:27:46 AM EST
[ Parent ]

Display:

Top Diaries

Occasional Series